باربری و اتوبار تکبار تهران

شرکت حمل و نقل و باربری تکبار تهران

باربری و اتوبار تکبار تهران

شرکت حمل و نقل و باربری تکبار تهران

جابجایی گیاهان در اسباب کشی

اولین موضوعی که پس از شنیدن اسباب کشی به ذهن اکثر ما خطور میکند، جمع و جور کردن اسباب و اثاثیه و بسته بندی کردن برای نقل مکان به محلی جدید است. اما چیزهایی هستند که شما نمیتوانید بسته بندی کنید. حتی فکرش را هم نکنید ! 

اثاث کشی و جابجایی گیاهان

در این یادداشت قصد داریم به شما بگوییم که روش صحیح جابجایی گل و گیاهان در هنگام اسباب کشی چیست. کی و چگونه  گیاهان خود را برای اسباب کشی آماده کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اسباب کشی و جابجایی گل و گلدان

در هنگام برنامه ریزی برای اسباب کشی اغلب فراموش میشوند و  زمانی که خیالمان از همه چیز راحت میشود و به دور و بر خود نگاه میکنیم که نفس راحتی بکشیم ناگهان متوجه چیز جدیدی میشویم؟ گیاهان ! هیچ چاره ای نداریم مگر جابجایی آنها به همان شکل که هستند اما نکاتی وجود دارد که باعث میشوند گیاهان شما بدون آسیب دیدگی به محل جدید منتقل شوند :

- دو ساعت قبل از حرکت ماشین به گیاهان آب بدهید. خاک گلدان در هنگام حرکت ماشین نباید گِل و شُل باشد.

- گلدان های ریز و فانتزی را در جعبه های محکم و مناسبی قرار دهید و مطمئن شوید جای آنها در جعبه محکم است. فضای خالی بین گلدانها را با روزنامه پر کنید تا تکان نخورند. درب جعبه در فقط در زمان بارگیری ببندید و منافذی برای تنفس گیاه ایجاد کنید.

- گلدان های بزرگ را قبل از هر کاری از محوطه اسباب کشی خارج کنید و در گوشه ای که مزاحمتی برای شما ایجاد نکنند قرار دهید.

- لوازم و اثاثیه را جوری در ماشین قرار دهید که احتمال برخورد و افتادن بر روی گلدانها وجود نداشته باشد.

- تکانهای ماشین باربری در هنگام حرکت ممکن است آسیب های جدی به گیاهان بلند وارد کند. در صورت ممکن آنها را به  وسیله بندهای نازک به جایی متصل کنید.

- گیاهان آخرین چیزی هستند که در ماشین های باربری قرار میگیرند و اولین در هنگام تخلیه ماشین.

- اگر قصد اسباب کشی از شهری به شهر دیگر را دارید زمانی را برای حرکت انتخاب کنید که دمای داخل بارگیر در اثر  آفتاب ( گرما ) و سرما نوسان چندانی نداشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.