باربری و اتوبار تکبار تهران

شرکت حمل و نقل و باربری تکبار تهران

باربری و اتوبار تکبار تهران

شرکت حمل و نقل و باربری تکبار تهران

بهترین حمل بار سعادت آباد

اتوبار در سعادت آباد
 ما مفتخریم که به اطلاع شما برسانیم اتوبار سعادت آباد تهران نیز خدمات ویژه ای ارائه می دهد. همانطور که می دانید سعادت آباد  یکی از مناطق غرب  تهران است و با توجه به گستردگی و تراکم این منطقه  و اینکه اکثر ساختمان های این محله نوساز وبه اصطلاح برج هستند برای حمل و نقل و جابجایی  لوازم و وسایل چه خانگی و یا محل کار به معنی  واقعی  نیاز به تخصص و تبحر برای حمل و جابجایی دارند. کارگران و رانندگان ما با مهارت و تخصصی که در طی این سال ها بدست آورده اند، می توانند شما را از هر نوع نگرانی در خصوص وسایلتان برهانند.  
اتوبار سعادت آباد تهران
اتوبار سعادت آباد در راستای جلب اطمینان و اعتماد مشتری خدمات بیمه ای قابل توجهی را ارائه می کند تا خسارت احتمالی در اسباب کشی را در اتوبار سعادت آباد تمام و کامل جبران کند. این بیمه کاملاً رایگان بوده و کلیه وسایل را در بر می گیرد.
خدمات ویژه اتوبار  اتوبار سعادت آباد
 اتوبار سعادت آباد با داشتن تجهیزات کامل و حرفه ای برای بسته بندی و حمل اسباب منزل و همچنین کارگرانی خوش برخورد، متعهد، ورزیده و با تجربه سعی دارد تا برای شما خاطره ای دلچسب و به یاد ماندنی از اسباب کشی بر جای بگذارد. این شرکت برای بسته بندی از نایلون های حباب دار و مخصوص، سلفون، نایلون نواری حبابدار، کارتن 5 لایه مخصوص شکستنی ها، کارتن رگال دار مخصوص حمل لباس، ساک حمل رختخواب و بسیاری مواردی استفاده می کند که طبیعتاً نتیجه بسیار رضایت بخش به همراه خواهد داشت.
ثبت سفارش آنلاین در اتوبار سعادت آباد
این روز ها شاید بدلیل مشغله های کاری زیاد افراد زیادی باشند که نمی توانند پای تلفن نشسته و چانه بزنند و یا اینکه وقت بگذارند و به اتوبارها مراجعه کنند تا هماهنگی های لازم را انجام دهند. به همین منظور اتوبار سعادت آباد  این امکان را برای شما فراهم تا بدون اینکه وقت زیادی را صرف آن کنند، پشت کامپیوتر نشسته و بصورت آنلاین از وبسایت اتوبار تهران سفارش خود را ثبت کنند. برای این منظور به وبسایت  به قسمت ثبت سفارش رفته، فرم را پر کنید و مراحل آنرا بدون دردسر بگذرانید. بدین صورت با صرف کمترین زمان، انرژی و هزینه یک اسباب کشی آسان را در پیش رو خواهید داشت.
اتوبار سعادت آباد و هزینه های باربری
در کنار تمامی آنچه گفته شد، امتیاز دیگر اتوبار سعادت آباد هزینه های متعارف و بسیار مناسبی است که این شرکت دارد. وسایل سنگینی از جمله یخچال ساید، گاوصندوق، پیانو، بوفه و میز بیلیارد بخاطر وزن زیاد و حساس بودن شان نیاز به تخصص زیاد دارند و به همین دلیل هنگام اسباب کشی هزینه جداگانه برایشان در نظر گرفته می شود. ولی خبر خوب اینکه تعرفه ها بسیار با آنچه در ذهن شماست تفاوت دارد.
چه شما بخواهید خودتان اثاثیه منزل را بسته بندی کنید و یا بخواهید از اتوبار سعادت آباد کمک بگیرید در هر دو صورت این مواردی که در ادامه آمده را حتماً در خاطر داشته و به آنها عمل کنید :
•    وسایل شکستنی داخل کمد یا کشو ها   نباشد.
•    وسایل داخل کشو با ورقه های فوم یا یونولیت محکم شده اند تا در زمان جابجایی تکان نخورند.
در کشوها و کمد ها محکم شده باشند.
•    لباس ها را همانگونه که هستند بسته بندی کنید. اگر از چوب لباسی برای لباس ها استفاده می کردید، کافیست آنها را همانطور به همراه چوب لباسی داخل کارتون قرار دهید.
•    کتاب ها را داخل چمدون های چرخ دار بگذارید. با این کار نه تنها در وقت صرفه جویی کرده اید، بلکه جابجا کردن آنها نیز بسیار راحت خواهد بود.
•    برای وسایل کوچک و تزئینی از کیسه های زیپ دار استفاده کرده و بعد آن کیسه ها را باهم در کارتون قرار داده تا از گم شدنشان جلوگیری کنید.
توصیه اتوبار سعادت آباد  به شما این است که سعی نکنید وسایل سنگین را خودتان جابجا کنید. موارد بسیاری بوده اند که سر همین ماجرا آسیب های جدی دیده اند. هنگام جابجا کردن وسایل سنگین تنها کاری که باید بکنید این است که آن رابه متخصصان واگذار کنید. ما همواره آماده خدمت به شما هستیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.